Regulamin sklepu internetowego SKLEP Z PIĘKNEGO ŚWIATA
§ 1
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ale Piękny Świat Dorota Chojnowska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5252101766, REGON 366397235
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym alepieknyswiat.pl/sklep.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Serwis – blog znajdujący się pod adresem alepieknyswiat.pl
§ 2
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem alepieknyswiat.pl/sklep jest Ale Piękny Świat Dorota Chojnowska z siedzibą w Warszawie przy ulicy Andersa 29 m 246. Firma jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5252101766, REGON 366397235 e-mail: Dolorez.florez@gmail.com
- Adres firmy stanowi również adres do składania reklamacji.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Andersa 29/246
- Adres e-mail Sprzedawcy: dolorez.florez@gmail.com
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48602643456
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 97105010381000009236823507.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00.
§ 4
Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową Chrome, Safari, Explorer lub FireFox.
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 6
Zamówienia
- Zamówienia można składać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu lub e-mailem: dolorez.florez@gmail.com
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji. Klient otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną, że Sklep otrzymał zamówienie.
- Oferty alepieknyswiat.pl/sklep kierowane są do osób pełnoletnich, posiadających zdolność do czynności prawnych.
- Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie zasady realizacji i parametry usługi – ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są następnego dnia roboczego.
- Sklep nie wysyła zamówionych towarów za „pobraniem”, przyjmujemy zapłatę za towary tylko i wyłącznie przelewem bankowym na konto Sprzedawcy.
§ 7
Płatności\
-
Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne
- Płatność kartą płatniczą.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
- Nr konta dla przelewów w PLN: zawsze jest zawarty w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienie.
- Dane do przelewu na polskie konto bankowe:
Odbiorca: Ale Piękny Świat Dorota ChojnowskaA
Numer rachunku: 97 1050 1038 1000 0092 3682 3507
Tytuł przelewu: numer zamówienia
Zamawiający: Imię i nazwisko
Kwota przelewu: końcowa suma rachunku
§ 8
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy (po wcześniejszej przedpłacie na konto – nie przyjmujemy płatności gotówkowych).
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Zamówiony towar dostarczany jest na podany przez klienta adres.
- Dostawa towarów następuje w terminie od 1 do 14 dni roboczych, od momentu odnotowania przez nas Państwa płatności za zamówienie. Przesyłki zawierające indywidualne zamówienia realizowane są od 1 do 30 dni roboczych, jeżeli nie zostanie ustalony indywidualnie inny termin dostawy.
- Sklep zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu z winy firmy wysyłkowej. Zawartość paczki zaleca się sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem, zaleca się by spisać protokół. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez Sklep uwzględniona.
§ 9
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Zdjęcia oferowanych Towarów, a w szczególności kolory mogą trochę odbiegać od rzeczywistego wyglądu. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji Towaru.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, (kolory, faktury, rysunki…) mogą wynikać z ręcznej obróbki plastycznej i nie mogą być podstawą do reklamacji Towaru – zastrzegamy, że w wyrobach Handmade jest to efekt zamierzony. Każda dekoracja poddawana ręcznym zdobieniom ma mieć charakter indywidualny. Klient przyjmując warunki regulaminu godzi się i akceptuje ten fakt.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
-
Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 r. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
-
Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.
-
W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy, Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę. Klient nie jest obciążany kosztami zwrotu płatności.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu pieniędzy, aż do momentu otrzymania towaru od klienta.
-
Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, a więc w naszym sklepie w przypadku:
– świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobną. Prawo zwrotu Towaru nie dotyczy towarów, które zostały przygotowane na specjalne zamówienie klienta- ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH -
Formularz odstąpienia od umowy dołączony jest do strony Reklamacje i zwroty w wersji pdf. Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie formularza i odesłanie go na adres: Ale Piekny Świat Dorota Chojnowska, ul. Andersa 29/246, 00-159 Warszawa lub na e-mail: dolorez.florez@gmail.com
§11
Gwarancja
-
We wszystkich przypadkach wad towaru, w trakcie okresu gwarancji mają zastosowanie – po spełnieniu prawnie określonych wymagań – wszelkie ustawowe roszczenia dotyczące zwrotu, reklamacji, naprawy i wymiany towaru w całości lub części. W mocy prawnej pozostają ustawowe warunki gwarancji. Formularz Reklamacji Towaru dostępny jest na stronie Reklamacje i Zwroty.
-
Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
-
Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, (kolory, faktury, rysunki, żłobienia…) wynikające z ręcznej obróbki dekoracji nie mogą być podstawą do reklamacji towaru – zastrzegamy, że w wyrobach Handmade jest to efekt zamierzony. Klient przyjmując warunki regulaminu godzi się i akceptuje ten fakt.
§12
Ochrona prywatności
-
Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.
-
Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
-
Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych.
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
§10 Własność intelektualna\
-
Wszystkie nasze produkty są chronione prawami autorskimi.
-
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§8 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
-
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
-
Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
-
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
-
W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
§13
Używanie Cookies
Cookies to niewielkie pliki tekstowe, które za pośrednictwem przeglądarki, są przez nasz Serwis przekazywane i zapisywane do pamięci Państwa urządzenia (komputera, telefonu, tabletu). Większość procesów handlu e-commerce byłaby bez tej techniki niemożliwa do realizacji. Dzięki temu, system zapamiętuje min. zawartość koszyka w trakcie zakupów, zapamiętywane są wyniki wyszukiwania. Trwałe pliki cookies nie zawierają żadnych danych osobowych. Imię, nazwisko, e-mail, IP nie są za ich pośrednictwem zapisywane. Cookies nie służą do tworzenia indywidualnego profilu aktywności klienta. W każdym momencie mogą Państwo dezaktywować zapisywanie plików cookies przy pomocy ustawień swojej przeglądarki. W każdym momencie można także usunąć pliki cookies z twardego dysku urządzenia.
§14
Regulacje końcowe
-
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem zawartych umów kupna – sprzedaży między Sklepem a klientami będą rozstrzygane, w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.ghfjg
-
Jeśli polubowne rozwiązanie będzie niemożliwe, wszelkie spory rozstrzygane będą poprzez Sąd odpowiedni dla siedziby właściciela Sklepu.
§12
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych informujemy, że:
-
administratorem Pani/Pana/Firmy danych osobowych jest firma Ale Piękny Świat Dorota Chojnowska z siedzibą przy ul. Andersa 29/246, 00-159 Warszawa, NIP: 525 210 17 66 reprezentowana przez Dorotę Chojnowską, adres e-mail: dolorez.florez@gmail.com
-
Pani/Pana/Firmy dane osobowe przetwarzane są na zasadzie dobrowolności i będą przetwarzane do momentu, gdy wyrazi Pani/Pan sprzeciw wobec ich przetwarzania.
-
Dane będą przetwarzane w celu przygotowania oferty, zawarcia i wykonania umowy zawartej przez Państwa z Administratorem, dochodzenia należności, marketingu i promocji usług świadczonych przez Administratora.
-
Dane będą przetwarzane wyłącznie przez osoby zatrudnione w lub bezpośrednio współpracujące (biuro księgowe, administrator platformy internetowej) z AMSGrafix! Agnieszka Stanula i nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
-
Dane przechowywane są w naszej siedzibie w formie papierowej i elektronicznej.
-
Dane będą przetwarzane od momentu wyrażenia zgody przez cały okres korzystania z usług Ale Piękny Świat Dorota Chojnowska, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ew. roszczeń oraz prawo podatkowe, a także przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po wygaśnięciu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
-
Informujemy, że przysługują Panu/Pani następujące prawa: dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, żądania przeniesienia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
W przypadku stwierdzenia, że Pani / Pana dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możliwe jest wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.
-
W zakresie w jakim przetwarzanie Pani/Panu danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy z Administratorem, podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie powoduje brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.